I will burn you to love you

Thursday 6 July 2017

Bitcoin and Agarwood

Assalamualaikum WBT.
Semoga kita semua sentiasa dirahmati oleh-Nya. Amin.

Cara terbaik untuk proses penerimaan pembayaran wang di atas talian dengan menggunakan Bitcoin. Bukan dengan PayPal, Western Union, Money Gram, Foreign TT dan sebagainya. Forex sangat baik untuk menjana ekonomi secara pasif atau aktif bersama-masa Forex.
Produk saya akan menggunakan Bitcoin sebagai matawang khusus bagi setiap proses penjualan menggantikan PayPal, Western Union, Money Gram, Foreign TT dan sebagainya.

Hari ini, saya dengan berbesar hati ingin mengumumkan kepada semua pembeli dan bakal pembeli saya bahawasanya, saya kini menerima Bitcoin sebagai salah satu cara pembayaran bagi setiap transaksi yang bakal dijalankan. Ini berkuat kuasa serta merta mulai daripada sekarang.



Hanya satu perkara utama yang patut anda tahu iaitu, penggunaan Bitcoin akan mengurangkan 5% - 10% kos tanggungan hanya bagi pihak saya (tidak termasuk pihak anda sebagai pembeli).
Ini adalah kerana, kita tidak lagi menggunakan pihak ketiga iaitu PayPal, Western Union, MoneyGram, Foreign TT dan sebagainya sebagai agen bagi menguruskan proses transaksi.

Penggunaan Bitcoin adalah lebih selamat, menguntungkan kedua belah pihak (pembeli dan penjual), cepat, lebih murah, dan lebih menguntungkan dari segi pelaburan jangka pendek dan panjang.

Saya amat menggalakkan pihak pembeli untuk mengumpul seberapa banyak Bitcoin dari masa ke semasa atas tujuan pelaburan. Anda semua tahu yang nilai Bitcoin sentiasa meningkat dari satu tempoh masa ke satu tempoh masa tertentu.

Di sini juga, saya ingin menyatakan bahawasanya, saya kini dengan rasminya telah menjadi salah seorang pelombong Bitcoin yang memiliki mesin peribadi yang bertempat di Reykjavik Iceland.
Ini adalah tidak lain dan tidak bukan, hanya disebabkan oleh faktor pelaburan jangka masa panjang.
Percayalah, Bitcoin mampu menjana pendapatan sampingan untuk membantu ekonomi peribadi kita.

Dan sekiranya anda juga berminat untuk memiliki mesin Bitcoin peribadi, bolehlah menghubungi saya bagi mengetahui terma dan syaratnya sebelum boleh menjadi seorang pelombong yang menjana satu jenis sumber pendapatan secara pasif walau sedang tidur.

Apapun, anda bolehlah bermula membuat pembelajaran dan penyelidikan di sini.
Ataupun, sekiranya anda ingin memberi khidmat nasihat, silalah menghubungi saya. Saya amat berminat untuk pergi lebih jauh dengan apa juga cara sekalipun.

In Shaa Allah, saya akan memberi diskaun hebat bagi pembeli saya yang membantu dunia Bitcoin saya, yang secara tidak lansung telah membantu dunia gaharu saya juga.

How to burn agarwood



Sekian. Terima kasih.



Agarwood Gaharu 沉香 香文化 奇楠 沉香 伽羅 沈香 黄熟香 蘭奢待 東大寺 栈香 真那伽 羅国 真南蛮 佐曾羅 寸聞多羅 桂皮 诃子 丁子 甘草属 廣藿香 匙葉甘鬆 大黄 紅花 大茴香 貝香 蘭奢待 香道具 聞香 香道 香炉 菖蒲香 香道具 組香 源氏香 香 馫 茶道 ខ្លឹមចាន់ ཨ་ག་རུ་ ཨ་ག་རུ་སེར་པོ་ ཨར་སྐྱ་ ཨར་ནག ไกฤษณา அகில் ໄມ້ເກດສະ العود دهن_العود ماليزيا Amber Ambergris Aloeswood Antique Aromateraphy Aquilaria Beccariana Bonsai Bracelet Candan Censer Eaglewood FrankIncense Fumigate Hirta Incense KoDo Koi Kyara Kynam Malaccensis Microcarpa Musk Oolong Oud Oudh PaloSanto Perfume Qinam Qinan Qynam Scent Rare Ranjatai Resin Rosary Rostrata Sandalwood Scents Sinensis Subintegra Tea ThitMhwae Zen